Boni Selection van Colruyt Group verwent baby’s met fors uitgebreid gamma

Het vertrouwde huismerk van Colruyt Group versterkt marktleiderschap met nieuw aanbod verzorgingsproducten voor baby’s

Boni Selection Baby is het toonaangevend huismerk voor luiers en versterkt haar positie door haar assortiment aan verzorgingsproducten voor baby’s te vervolledigen. Zo kunnen consumenten tijdens hun supermarktbezoek in dezelfde winkel en bij hun vertrouwde huismerk terecht voor alle verzorgingsproducten om hun baby te verwennen.

Boni Selection legt ouders in de watten met deze nieuwe verzorgingsproducten voor baby’s en kinderen tot vijf jaar oud. Voortaan vinden zij in de winkelrekken van de Colruyt, Spar en Okay supermarkten en online bij www.collectandgo.be al het nodige om hun oogappel te verzorgen. Bovenop het bestaande aanbod lanceert Boni Selection een 2-in-1 wasgel (€1,99/stuk), zinkzalf (€2,65/stuk), weer & windcrème (€1,99/stuk), alsook badolie (€3,05/stuk). In 2019 wordt het gamma verder uitgebreid met een tandvleesgel, wattenstaafjes, wegwerpslabbetjes, neusspray en fysiologisch serum.

“Heel wat ouders vinden via hun vertrouwde huismerk Boni Selection de weg naar ons assortiment babyproducten. Met het nieuwe assortiment verzorgingsproducten vergroten we hun winkelcomfort omdat ze nu quasi alle producten voor de verzorging van hun baby vinden bij Boni Selection. Met de recente innovatie van de luiers en de verbreding van het assortiment met een kwalitatief aanbod tegen een scherpe prijs willen we onze leidende positie in dit segment nog versterken,” aldus Emilie Reygaerts, Product Group Manager Baby bij Colruyt Group.

Duurzame luiers

Dankzij doorgedreven onderzoek en innovatie, verduurzaamden de luiers van Boni Selection aanzienlijk. Zij werden dunner, lichter en absorberen meer, waardoor ze duurzamer zijn. Deze opmerkelijke vernieuwing gebeurt zonder in te boeten aan comfort voor de baby op het vlak van zachtheid, duurtijd, rekvermogen en tegenhouden van lekken.

Voor de ouders betekent dit minder volume in het winkelkarretje, de opbergkast en de vuilniszak.  Elke baby draagt gemiddeld 5 luiers per dag gedurende 850 dagen. Dit komt neer op een gemiddelde van 4.250 luiers per kind gedurende 2,5 jaar. Met het nieuwe innovatieve ecodesign van de luiers van Boni Selection kunnen ouders hun ecologische voetafdruk zonder extra moeite of kosten verminderen en dat terwijl ze hun baby nog droger kunnen houden. Het ecodesign van de vernieuwde pampers van het huismerk van Colruyt Group, laat immers toe om 400 ton of 5% CO2 per jaar te besparen. Dit is het equivalent van de jaarlijkse uitstoot van 143 personenwagens.

Boni Selection Baby combineert zo naadloos budgetvriendelijke kwaliteit met duurzaamheid.

Over Boni Selection

Kom thuis met Boni Selection

Boni Selection biedt je een uitgekiende reeks producten met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Dit huismerk van Colruyt Group betekent voor jou vooral eenvoud. Want met één duidelijk huismerk in de rekken, vind je je producten makkelijker terug en werk je je boodschappen vlotjes af. En dat is niet het enige wat Boni Selection je belooft. De producten geven je ook net dat beetje meer verfijning, smaak en kwaliteit. Met onze verschillende sublijnen willen we bovendien nog meer tegemoetkomen aan jouw noden en wensen. Zo hebben we naast een gamma biologische producten ook een reeks glutenvrije producten. Je vindt bij ons eveneens een heuse kids- en gastenlijn. Boni Selection heeft echt voor elk wat wils.

• Bio: 250 bioproducten die biologisch eten eenvoudig en betaalbaar maken.
  • NO Gluten: een compleet gamma glutenvrije producten, van brood en pasta tot kant-en-klaar-maaltijden.
  • Kids: producten in beestig leuke verpakkingen, gericht op kinderen tussen 2 en 8 jaar.
  • Feest: iets lekkers voor elke gang van je feestmenu, te vinden in je winkel van november tot februari.

Meer info op:
De merken van Boni Selection en de geschiedenis van Boni Selection